4 Kasım 2007 Pazar

DİYET WAFFEL

Bildiğimiz klasik waffel tarifini değiştirerek hafif aynı zamandada lezzetli diyet waffeller yaptım.
DİYET WAFFEL



MALZEMESİ :

1Yumurta
1 Su bardağı kefir
2 Yemek kaşığı tozşeker
2 Yemek kaşığı sıvıyağ
1 Tatlı kaşığı kabartma tozu
1 Çay kaşığı karbonat
1 Paket vanilya (ben bazen toz zencefille değiştiriyorum)
7-8 yemekkaşığı tam buğday unu

Yapılışı : Yumurtayı tozşekerle çırptım.Sıvıyağı ve kefiri ekledim biraz karıştırıp, kabartmatozu, karbonat ve vanilyayı ekledim karıştırmaya devam ederken azar azar unu ekledim. Krep hamurundan biraz daha koyuca kıvamda olması gerekiyor un miktarını ona göre arttırıp, azaltabilirsiniz.Hafif yağlanmış waffel makinesinde pişirin.Ortalama 4-5 adet çıkıyor.

7 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmm waffel hemde diyet tam benlik yani:)
canımcım ellerine sağlık nefis olmuşlar öpüyorum Nilim

Sevil Altunel dedi ki...

slm nilimm
canım ne güzel bir tarif bu böyle kefirli mefirli falan ay tam benlik en kısa zamanda bir makina almak lazım:))sevgiler canım öpüldünnnnnnnn

Adsız dedi ki...

diyet waffel harika bir fikir canım...ellerine sağlık...

Yaren dedi ki...

Waffel zaten cok güzel bir lezzet birde cikolatali olursa harika olur,birde diyet olunca tüm engelller kalkar aradan;)
Ellerine saglik.

Baharcicegi dedi ki...

Her seyin diyetlisi olrda waffelin olmazmi,iyi fikir eline saglik canim.

NiNo dedi ki...

ellerinesaglik canim

Melek* dedi ki...

selamlar
sitenizi yeni gördüm ellerinize sağlık tariflerde çok güzel kazan dibi falan harika tatlılara bayılırım
sevgilerimle

slide