1 Ocak 2008 Salı

PORTAKAL KASESİNDE HİNDİ SALATA.....

PORTAKAL KASESİNDE HİNDİ SALATA.....Yılbaşı yemeğinden yani dün akşamdan kalan hindi etlerini değerlendirmek için hazırladığım salatayı sizlerle paylaşmak istedim.Çok basitçe hazırlanan lezzetli ve hoş görünümlü bir salata oldu....

MALZEMELER :
Hindi eti (haşlanmış)
2 portakal(kişi başı yarım)
4-5 tane kornişon turşu
½ Haşlanmış havuç
2 Yumurta (haşlanmış)
1 Kase yoğurt
3 Diş sarımsak
1 Yemek kaşığı mayonez
½ Demet maydanoz

YAPILIŞI: Hindi etini, havucu, turşuyu ve haşlanmış yumurtaları ufak küpler halinde kesin. Büyük bir kaseye yoğurdu sarımsağı , mayonezi ve ince kıyılmış maydanozu koyup çırpın.İçine doğradığımız diğer malzemeleri ekleyip karıştırın. Portakalları ikiye bölüp içlerini boşaltın ve salata karışımını paylaştırın.Üzerine ince kıyılmış maydanoz serpin ve bol yeşillik ile servis yapın.Afiyet olsun

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Salata sahane görünüyor,ellerine saglik canim.Mutlu yillar.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok değişik ve çok şık olmuş Nilim ellerine sağlık canım iyi geceler

hdidem95 dedi ki...

merhaba canım ne güzel salata olmuş hele sunum çok şık ellerine sağlık sevgiler

Melek* dedi ki...

canım ellerine sağlık yine güzel bitrşeyle karşıladın bizi

Yaren dedi ki...

Ne kadar güzel bir tarif,hazrilanis seklide cok güzel.Ellerine saglik canim.Yeni yilin kutlu olsun,tüm güzellikler yaninda olsun,ailenle saglikli huzurlu bir yil diliyorum.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Şahane bir salata ve sunum da çok şık olmuş.Ellerine sağlık canım bayıldımmm...

SİBELL'CE dedi ki...

nilcim tarif çok basit olabilir ama yaratıcılık çok fazla .zaten senin yaratıcılığına bayılıyorum canım çok güzel olmuş emeğine sağlık değişik..

meleginmarifetleri dedi ki...

ofof nill nede afilli bir salata yapmışsın arkadaşım ellerine sağlık öpüyorum baay
benim yemeğe gelince sen mi yapamayacaksın canım aaaa dene bak çok kolay

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim

Ilker Erdem dedi ki...

Saglikli ve huzurlu bir yeni yil diliyorum. Ayrica salata nefis gorunuyor.

Adsız dedi ki...

süpper bir salata ve sunum olmuş... ellerine sağlık... mutlu ve huzurlu bir yıl dileklerimle... hoşçakal

uygarimizlahayat dedi ki...

Gerçekten harika bir fikir, çok hoş olmuş yaaa, ellerinize sağlık, iyi seneler...

Adsız dedi ki...

nilcigim cok güzel bir fikir salatan hem degerlendirmek adina eline saglik

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

nilimmm ben geliyorummm:))
ani bir kararla yarın sabah ankaraya uçuyorum sibele oradanda 2günlüğüne izmite geçecem canım görüşebilirsek çok sevinirim oradan msnye yazarım vakit bulursam sende müsait olursan görüşelim canımcım çook öpüyorum

ceyt dedi ki...

Nilim çok değişik ve güzel olmuş ellerine sağlık.sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum canım sevgiler

slide